werkwijze

Als u beslist om ons uw internet advertentie budget toe te vertrouwen dan mag u zich aan de volgende regelingen verwachten:

1.Het opstarten van uw campagne:
  • een gesprek waar we uw zaak gaan ontleden en uw advertentie doelen bespreken
  • opstellen van een actieplan en advertentie budget
  • vastleggen welke en hoeveel rapporten u wenst te ontvangen
  • tot 4 verschillende campagnes met ieder een minimum van 50 zoekwoorden samenstellen
  • inbegrepen in de prijs is ook een start budget voor uw advertenties van 50€
  • tijdens de eerste maand worden uw advertenties constant geĆ«valueerd en bijgestuurd
  • vermelding in Google Places
2.Extra opties
  • bijkomende campagnes ( prijs afhankelijk van de looptijd van de campagne )
  • een simpele website ( max 3 pagina's ) met eigen domeinnaam (een jaarlijkse kostprijs)
3.Vanaf de tweede maand
  • wekelijkse of 14-daagse rapporten
  • wij evalueren wekelijks uw campagnes en optimaliseren ze voor de beste resultaten in het Google netwerk
  • maandelijks telefoongesprek om bv: promoties die u wil doen te bespreken, of om het advertentie budget te verhogen of verminderen
  • 50€ advertentiekosten inbegrepen